Reklam

5 Haziran 2011 Pazar

Temizlik ve küçük gelen kıyafetler sendromu.

Herkese yeni blogumdan merhaba ,büyük temizliğin ortasındayım ve her yer darma dağınık ben oturmuş bloğ yazıyorum kendime güldüm, sonra da öfff amaan napiim birazda dinleniyim dedim ve kendime bir mola verdim, şu an ortalık kalmış olduğu için sıkılıyorum ama sonrasındaki temizlik yapmış birbayan mutluluğuna bürüneceğim için şimdiden mutlu oluyorum, her temizlik yapmış bayan bilir bu duyguyu, anlatmama gerek bile yok dimi .
Temizlikte herşeyi hallediyorum da şu çocuğuma artık küçük gelen kıyafetleri ne yapıcağımı şaşırdım etrefımda bildiğim ihtiyacı olan kimse yok ki veriyim, oynamadığı oyuncaklar ve küçük gelen kıyafetler 2 bavul oldu atsam atamam versem kime veriim biyerde bilmiyorum bu konuda bilgisi olan varmı, varsa lütfen yorum yazarak bana bilgi verebilirmisiniz verirseniz çook mutlu olucam şimdiden teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..