Reklam

6 Haziran 2011 Pazartesi

Kardan gelin.


Kar yağdığında köyde yani annemin yanındaydım , bu kış çok kar yağmağadı biliyosunuz özellikle merkezlerde çok az yani şöyle gönlüme göre bir kardan adamyapıyım desen yapazssın, şansıma kar yağdığında ködey bulunmuştum sabah kalktığımda o küçüklüğümde yaşadığım anları resmen yaşadım ,küçükken sabahları kaltığımızda kar heryeri doldurduğunun görmeden önce annemler dışarıbakın nevar derlerdi bize, bizde nedir diye bakınca karın heryeri doldurduğunu görürdük bu duygu çok güzel hiç unutulmaz bir duygu, birde 14 yaşında vefat eden kardeşimi hatırlatır bana çünkü onunla bakardık camdan yılın ilk yağan karına, bu kış da aynı duyguyu yaşadım, ölen kardeşim yoktu busefer yanımda ama onun ismini taşıyan o vefat ettikten sonra doğan 10 yaşında küçük kardeşim vardı ,aynı küçüklüğümdeki gibi akşam yattığımda hiçbişey yoktu sabah kaltığımda ortalık bembeyaz olmuştu ama bu sefer başka birşey içini seviniyordum ,oğluşumu kada oynatabilicektim daha önce karyağdığını görmüştü ama hatırlayabilecek yaşta diyildi şimdi 3 yaşında karın anlamını dah iyi kavrayabiliyor .
Üstümüzü başımızı, kutup ayısı gibi giydikten sonra dışarı döküldük, amacım oğlumu oynatmaktı güya ona kardan adam yapıcaktım ,hakkımı yemiyim onuda oynattım kardan adamınıda yaptım ama itiraf ediyim ben ondan çok oynadaım nekadar oyandığım, yaptığım kardan gelinden belli oluyor zaten hiç anlatmama bile gerek yok, ilk başlarken koocaman kardan adam yapmaktı niyetimiz daha altını yaparken gelin eteğine benzetmemle değişti bütün fikrim, kız kardeşim ve erkek kardeşimin yardımlarıyla nihayet yaptık bşardık, bitince artık üşümüştük hemen eve doluştuk camdan gelinimizi seyrediyoduk zavallı gelin damadı terketmişde ortada klmış gibi orda bekliyodu gelen geçen fotosunu çekti, bende çektim ve anca yaz ortasında paylaşmaya fırsatım oldu, olsun ama yazın soğuk muhabbet iyi gidiyor serinliyoruz gerçi daha serinleyecekkadar yaz gelmedi ama inşallah yazın güzelliklerinide böyle güzel ve dolu dolu yaşayabiliriz ...










































































Oğluşumun kar keyfi...














Kar'ı çok sevdiği için ona kardan kalp yaptım..

















Oğluşumun kardan adamı da bu :)

















Burnunu yesemmi yemesemmi :)


































Hiç yorum yok:

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..