Reklam

13 Haziran 2011 Pazartesi

Küçük oyuncak karmaşasından kurtulma yöntemi.

Küçük çocuğu olanlar bilir bu minik oyuncakların oluşturduğu karmaşayı,her oyun sonrası oğlumun odası oda diyilde savaş alanına dönüyor, büyük oyuncaklar okadar dağınık görünmüyo ama minik minik arabalar hayvanlar vs felaket görüntü ortyaya çıkıyor ve benim beynimdede fırtınalar kopuyor hani günde birkere dağılacak bişey olsa insan yine katlanır 40-50 kere dağılan oyuncaklar insanı çileden çıkarmaya yetiyor dedim bu böyle omayacak bi dedim toplayıp hepsini çöpe atıyım sonra dedim ayşe kendine gel çöpe atılırmı onca para vermişsin sora Şöyle bir fikriyat uyandı bende minik oyuncaklara bir çiflik gibi bişey yapıyım en azından bütün oyuncaklar o çifliğin üzerinde olur ortalığa taşımak istemez çocuk, sonra işe koyuldum temizilik yaparken ıvır zıvırı toplayıp çöpe atmak içim bir yere koymuştum zaten köşe bucak aramama gerek kalmadı.


Eşimin dükkandan dağıtmamız için getdiği geçen yıladan kalma takvimler vardı 4-5 tanesi kalmıştı ,onları zemin için kullandım..





















Oyuncakları koyacağım yerleri ayarladım..


















Daha sonra elimde artıkolan kumaşlarla zemni renklendirdim yine toprakrengine benzeyen kumaşla yollar yaptım..















Kartonları kesip yapıştırarak çit yaptım yine toprak rengine benzeyen kumaşla bahçenin toprağını yeşil kumaşın iplerini çekip alttan bantla yapıştırarak bitkiler yaptım..

















































Kartondan kutu yaptım mavi kumaşla kapladım camları nı kareli kumaşatan kesip çift taraflı yapışan bantla yapıştırdım legolardan kalan çatıyıda üzerine koydum..





























İşime yarayanlarıkullandim yaramayanları attım giti daha fazla dağınıklığa dayanamam :)



Sizde çocuğunuzun minik oyuncaklarıyla daha farklı bu tarz bişeyler yapabilirsiniz fikir olsun diye paylaştım :)





















Oğlum da çok beğendi afiyetle oynuyor :))
























Zaten dizerek oynadığı için oyuncakları artık odasında dağınık görünmüyor





Hiç yorum yok:

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..