Reklam

15 Haziran 2011 Çarşamba

Juicy Couture

İşte aklımı başımdan alan çantalar, kalbim çarpıyor bu çantalara aşık mı oldum ne :)

Bir kaç aydır kız kardeşime çanta arıyordım internettte olan buütün mağazalara baktım trendyol,markafoni.limango gibi mağazalarıda sürekli takip ediyordum ama şöyle 15-16 yaş genç kızlara göre şık bir çanta bılamadım sadece ben diyil kız kardeşimde bir yandan araştırıyo ama istediğimiz gibi çanta yok bu gün yine araştırırken Juicy Couture markaya rastladım unutmuşum epeydir görnüyodum bu markayı görünce yine heye canlandım çok harika çanta modelleri var bu markanın ben çok beğeniyorum ve her modelin çok renk çeşidi var ama malesef türkiyede her mağazada satıl mıyor bazı ları bir kaçmodeli ithal ediyor satıyor birde bu sitede euro üzerinden satılıyor fiyatlarıda bayağı pahalı "http://tr.ioffer.com/si/juicy+couture?page=1 " birde ebay a baktımhttp://shop.ebay.com/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Juicy+Couture&_sacat=See-All-Categories
orda daha ucuz dolar üzerinden satılıyor ama ebaydan hiçbişey almış diyilim oyüzden hiç girişemiyorum ama aklım çantalarda kaldı :)








































































































































































































































































































































































































































































































































































































































2 yorum:

NESLiiCE dedi ki...

Su üzerindeki emo lari andiran yazilarda olmasaymis dahada güzel olacaklarmi hani :)

oyundnyam dedi ki...

Emoların mı bilmiyorum ama ben bu yazı stilini çok beğeniyorum emoların diye biz kullanamıycakmıyız dimi ama :)

Back to Home. Back to Top Geliştiren İzmir Çetesi Mr. Kurtbey v2 Blogger Seo Templates..